Auto kaalub 1295 kilogrammi ja on baasvariandist tervelt 200 kilogrammi kergem, kirjutab AutoExpress. Sellise tulemuseni jõuti tänu polümeeride võimalikult laialdasele kasutamisele auto kere juures. Masinal on süsinikkiust katus, uksed, pakiruumi kate ja isegi külgpeeglite kinnitused. Tagaistmed on auto salongist lihtsalt ära võetud, esiistmed aga uuendatud. Ka auto põhja tegemisel on mitmetes kohtades tavalise terase asemel kasutatud kergemaid materjale.

Auto kapoti all on 3,2liitrise mootori forsseeritud variant, mille võimsus on senise 343 hobujõu asemel nüüd 370 hobujõudu. Tänu oma kergele kerele saavutab BMW M3 CSL sajakilomeetrise tunnikiiruse 4,5 sekundiga. Nürburgringi ringi läbis uus auto baasmudelist 30 sekundit kiiremini ja see tulemus oli lähedane trassi rekordile, mille tegi 620hobujõuline Porsche. BMW juhid välistavad BMW M3 CSLi väikeseerialise tootmise. Mitmeid selle auto juures kasutatud ideesid on aga kavas rakendada ka firma seeriaautodel.