Mootoriruumist 4,2-liitrist V-8 leides ei tuleks Audi puhul hämmelduda, kuid ikkagi. Võrreldes kolmeliitrise kuuesilindrilisega, tuli korralt 124 hj juurde, teisisõnu – neid on nüüd tervelt 344 (ja suurim pööremoment ulatub 410 Nm-ni). Kiirendusele mõjub muudatus ülihästi. Kuuekäigulise manuaalkäigukastiga mudel teeb 0–100 km/h kõigest 5,9 sekundiga, Tiptronicuga varustatu kulutab 0,3 sekundit rohkem.

S4 Quattro erineb tavalisest lahtisest A4-st õige vähe ja hea ongi, sest kallis sõiduk võib ka soovimatut tähelepanu köita. On hulk väikesi muudatusi, näiteks 18tollised kergrattad, poleeritud alumiiniumist uksepeeglid, väljalasketorude suured otsikud, hallid “kellad” armatuurlauas, elektriliselt seatavad sportistmed Recarolt ja nahka mähitud rooliratas, asjakohased embleemid mõistagi samuti.