R Coupe valgustab pigem kaugele ulatuvat visiooni, kui et midagi sellist mida näeksime homses tänavapildis. Seega näitab R-Coupe ainult suunda Jaguari tuleviku disainifilosoofias. Konkreetne automudel valiti just seetõttu, et sellist autot ei ole oodata Jaguari tuleviku tootmisplaanides ning R-Coupe´d saab presenteerida avalikkusele ilma, et paljastuksid tootmisse minevate autode konkreetsed lahendused.

R-Coupe on esimene lõpuni viidud ideeauto mis on Jaguari disaini eest vastutava Ian Callum tehtud. R-Coupe proportsioonid on ispireeritud Jaguari 50-ndate ja 60-ndate mudelite maskuliinsusest, kus esilekerkivad geomeetrilised vormid on ühendatud elegantse joonega. Tähelepanu pälvib ka auto sisemus, kus kasutati kaasaja viimaseid trende mööbli- ja interjööri disainis — väärispuit ümbritsemas tervet salongi, uues kujunduses nahkistmed ja vääriskivisarnased pisidetailid.

Autol on läbipuuritud ventileeritavad ketaspidurid kõigil ratastel. 21 tollistel valuvelgedel käivad 285/30 rehvid. Xenon tüüpi esituled järgivad rooli keeramise suunda ning tagatuledeks on valgusdioodid ning tugevneva valgusjõuga Xenon tüüpi tuled, mis säravad vastavalt pirudamisele.

Auto sisemusest leiab puutetundliku vedelkristallekraani, millega saam juhtida õhuvarustust, telefoni, navigeerimisseadet, sealt saab vaadata TV-d ja surfata internetis. Paljud auto funktsioonid on juhitavad häälega.