Oma osa selles on ka omamoodi legendaarsel Hyundai Coupe’l. Siiani esiveolisena ehitatud kupee esimene põlvkond oli nagu ta oli, selline odav ja paras kräpp. Aga alates teisest generatsioonist saavutas Coupe juba aksepteeritavuse, praegu tootmises olev auto aga juba võrreldavuse tuntud kuulsate sportlike autode ehitajatega.
Kuna esivedu ja sportlikkus üldiselt kokku ei käi (lisaks esiratastele peaks siis vedama veel ka tagarattad, Audi ja Subaru näiteks), plaanib Hyundai järgmise kupee juba otseselt konkureerima vanade tuntud tegijatega. Tagavedu, V6 piisava kubatuuriga, võimsust vähemalt 300 hobujõudu, head pidurid, hea juhitavus aga hind pisut odavam. Disaini poolelt ei saa ka tänastele autodele suurt midagi ette heita, seesama Coupe, Sonata või uus Santa Fe on väga ilusad autod. Nii on ka see kontsept juba pildilt vaadates tootmiskõlblik ja tõeliselt seksikas.
“Concept Genesis Coupe on kõige erutavam, kõige emotsionaalsem Hyundai siiani,” sõnas Hyundai Motor America arenduse- ja strateegilise planeerimise asepresident John Krafcik pressikonverentsil. “Kui see auto tuleb 2009 aasta kevadel turule, tahame me pakkuda sama või parematki sõidunaudingut, nagu näiteks konkurent Infiniti G37, aga seda Mitsubishi Eclipse’i hinnaga.” Kõlab uskumatult? Kas selline auto ka Euroopa turule tuuakse, seda veel ei ole välja öeldud. Igal juhul Inglismaa on Hyundaile oluline turg ja seal on Korea autotootja väga kõrges hinnas.
Concept Genesis Coupe spetsifikatsioon
Eelseeria mudeli tehnilised näitajad