Lucid lubab eelkõige paremat jõudlust madalama hinnaga seades eesmärgiks fotorealistliku graafika viimise massidesse. Näiteks kõlab ühe lubadusena: „Kui pannakse koos toimima kaks või enam graafikakaarti, aitab Hydra mootor saavutada läbimurdelise peaaegu-lineaarse kuni üli-lineaarse jõudluse kasvu.“ Lubadus on pisut kahtlust äratav selles mõttes, et ülilineaarset jõudlust lubades kõlab see nagu 1+1=3, aga kes teab, mida need Kfar Netter’i tööstuspargi poisid välja on mõelnud.

Lubataske veel sedagi, et Hydra mootor on esimene lahendus, mis „mängib teistega“, olles üdini ühilduv kõikide mängurakenduste, kiibistike ja graafikaprotsessoritega. Programmeerijadki ei pea enam vaeva nägema oma rakenduste timmimisega erinevatele kiipidele: kas API on OpenGL või Direct3D, Hydra saab mõlemaga suurepäraselt hakkama, kõrvaldades sealjuures tüüpilistes 3D rakendustes eksisteerivad „pudelikaelad“.

Hydra jõuab kasutajateni nii integreerituna emaplaatidele kui lisakaartidena.

Kõlab liiga ilusana, et oleks tõsi? Seda küll, aga eks siis kui lahendus 2009 aastal turule jõuab, saab täpsemalt näha. Samuti ei antud võimaliku hinna kohta teada muud, kui „kättesaadav“.