Pininfarina peadirektor Lorenzo Ramaciotti sõnul püüdsid itaalia autodisainerid luua autodisaini kõiki tendentse arvestades kõige kaasaegsemat Fordi. AutoExpressi vaatlejate hinnangul õnnestuski Pininfarina disaineritel ühendada Fordi firmastiil New Egde Itaalia kompanii filosoofiaga. Hoolimata kere pehmetest ja sujuvatest joontest muudavad kere esi- ja tagaosa kujundus koos suurte ratastega kupee Ford Start küllaltki agressiivseks.

Uue auto omapäraks on kõva liikuv katus, mis muudab masina mõne sekundiga stiilsest kupeest sama stiilseks kabrioletiks. Ford Stardi kapoti all on kaheliitrine 200 hobujõuline Duratec mootor. Sellega võib auto pakkuda tõsist konkurentsi Opel Astra Coupele ja Honda Integra Type-Rile.

Esialgu esitleti autot küll ideeautona, kuid vaatlejate arvates on selle seeriatootmisesse minek üsnagi tõenäoline. Sellele viitab ka analoogiliste mudelite Ford Cougar ja Ford Puma hiljutine võtmine tootmisse. Ka on firma juhtkond ammu teatanud uue automargi tootmisessevõtmisest ja Start sobib selleks väga hästi.