Ford F seeria kastikad on olnud Ameerikas enimmüüdud autod juba pea 20 aastat ning enimmüüdud kastikad juba 25 aastat.

Tonka tähendab Siuu indiaanlaste keeles vägevat ning selle nime all on tuntud ka laste mänguasjade tootja, ehk kaudselt üritasid Fordi disainerid teha veidi mänguasjalikku Fordi kastikat.

Pealtnäha ei erine Tonka oma eelkäijatest rohkema kui disaini poolest, mis loomulikult sisemuses suurema kontrasti saavutab. Crew Cab tüüpi salong ja tahapoole avanevad tagumised uksed on olnud turul juba kümmekond aastat väga populaarsed.

Kokkuklapitavad tagumised istmed teevad võimalikuks salongis transportida küllaltki suures mahus träni, mida kastis ei tahaks vedada.

Disaini poolest on Mighty Tonka tehtud tõelisele kastika fanaatikule, kes teadagi ameerikas elab. Seetõttu on autol rohkelt kroomi ja luksuslikke lisasid.

Mighty üheks kõige huvitavamaks lisafunktsiooniks on jõu jagamine kuuele rattale. Juht saab kabiinist reguleerida veojõudu rohkem ette või taha, paremale või vasakule.

Juhi iste on eraldi vedrustusega, nagu veokite ja busside juhtidel ning loomulikult saab seda erinevate elektrimootoritega kõigiti enda jaoks mugavaks sättida.

Jõuallikaks on 6.0L 32 klapiline V8 diisel, mille nimeks on Power Stroke. Mootor toodab 350 hj ja 600 ft/lbs pöördemomenti. Käigukast on viiekäiguline PowerTorq.

Kõige tähtsamaks uuenduseks autol on Hydraulic Launch Assist süsteem, mis on ühendatud käigukastiga. Pidurdamisel salvestab see energiat hüdrauliliseks rõhuks ning kiirendamisel aitab ta sellega autot edasi lükata, vabastades energia. Sellise süsteemiga loodab Ford vähendada suurte kastiautode kütusekulu 25-35%.

Autol on õhkvedrustus ning kliirensit saab oma suva järgi reguleerida. Nii saab ka auto parkimisel alla lasta, et oleks mugavam sealt väljuda, sinna siseneda või kaupa kasti laadida.

Autos on mitmeid kaameraid, milledest üks kontrollib sõidurea piirdejooni teel. Kui auto nendest välja kaldub, siis annab mahe heli sellest juhile märku. Teised kaamerad on paigaldatud kasti, et teha mugavamaks tagurdamist või sõitu treileriga.

Mighty F-350 tuled on nii ees, taga kui ka sees valmistatud LED valgusdioodidest, mis on kergemad ja säästlikumad kui halogeen ja tavalised pirnid.

Kas kastiautode Dream Car tootmisse jõuab, sellele peaks vastusese saama peale Detroidi autonäitust, kus Ford uurib inimeste reaktsioone uuele mudelile.