Vaatlejate arvates on tegemist autoga, mis võib vabalt konkureerida maailma kõigi tuntud sportautodega. Kuigi kaasajastatud variant sarnaneb väliselt täielikult oma eelkäijaga, on uus auto vanast 45 sentimeetrit pikem ja 10 sentimeetrit kõrgem. Samas on täielikult säilinud kapoti disain, mille all on nüüd 5,4liitrine 500 hobujõuni forsseeritud V8 mootor.

Salongis on ventileeritavad istmed, retrostiilis numbernäitudega armatuurlaud ja suur tahhomeeter. Detroidi näituse ajal avaldati arvamust, et konkreetselt see auto ei jõua kunagi seeriatootmisse. Nüüd otsustati see masin ikkagi seeriatootmisse panna.

Tegemist on kogu autoehituse ajaloo ühe populaarseima mudeliga. Auto võidusõiduversioon tuli neljal korral, 1966., 1967., 1968. ja 1969. aastal Le Mansi 24 tunni sõidu võitjaks.