2005. aasta ebaõnnestujad selgitati välja kümne kuu müüginumbrite põhjal, mida võrreldi 2004. aasta sama ajavahemiku numbritega. Suurim tagasilangus tabas Volvo C70 Convertible´t — müük kukkus 59,6%. Teiseks tuli Land Rover Freelander SUV ja kolmandaks Mercedes-Benz CL.

Forbes Automotive Turkeys 2005

1. Volvo C70 convertible (müügi langus 59.6%) — hea, aga mitte suurepärane auto — ostajad ootavad juba järgmise aasta mudelit.

2. Land Rover Freelander SUV (55.3%) — nii odav ja mitteluksuslik kui ühe luksusautode tootja masin üldse olla saab. Kas Freelander peaks olema ostetav seetõttu, et seda saavad endale lubada ka need, kes Land Roverit osta ei jõua, või muudab see odavaks kogu Land Roveri brändi? Müüginumbreid vaadates tundub, et paika peab viimane väide.

3. Mercedes-Benz CL-Class (53.2%) — suurepärane auto, aga vananenud mudeli kohta liiga kõrge hind. Samas näitab see ka auto kvaliteeti — selle auto ostnud isikud niipea uut ostma ei kipu.

4. Volkswagen Phaeton (52.1%) — auto, mida keegi pole oodanud ja mille järele pole olnud mingit vajadust. Suurepärane ja kõrgetasemeline luksusauto, nii sisekujunduse kui ka sõiduomaduste poolest, aga: Volkswagen ja luksusauto? VW eest ei ole ju keegi harjunud suurt summat välja käima.

5. Mercury Monterey (51.2%) — Fordi minivan on autoturu enim pettumust valmistanud toode.

6. Jaguar X-Type (49.2%) — mudel on juba vananenud ja pealegi on see hea, aga mitte väga hea auto.

7. Audi TT (47.2%) — kui see masin 1998. aasta septembris välja tuli, läksid kriitikud segaseks. Seitsme aasta jooksul pole autot muudetud — müüginumbrid näitavad, et aeg on seda teha.

8. Mitsubishi Montero (44.6%) — Monterol on pikk ajalugu ja osaliselt ka kultusauto staatus, aga selle hind ja nõrk mootor peletavad potentsiaalsed ostjad eemale.

9. Chevrolet Monte Carlo (43.4%) — Kui Mercury Monterey oli Fordi läbikukkumine, siis Monte Carlo on GM-i aps. Ebaõnnestunud tagaosadisain ja odava mulje jättev siseviimistlus ei anna autole staatuse sümboli imagot.

10. Mazda B-seeria pikap (43.0%) — Mazda müüb neid autosid 400-500 tk kuus, mis on odava kastika kohta väga väike number. Isegi Mercedese SL klassi 94 000$ maksvaid autosid müüakse tunduvalt rohkem kui seda 15 000$ maksvat sõiduvahendit.