Daimler ja Chrysler pidid liituma kui kaks võrdset. Nii väitis Schrempp Chrysleri aktsionäridele, kelledest suurima osakaaluga on Kerkorian 33 miljoni aktsia, ehk 4%-ga. Nüüd kaks aastat hiljem on ettevõttest lahkunud omal soovil või vallandatud 12 Chrysleri juhti ning nende asemele topitakse Daimleri endiseid juhte.

Chrysleri olukord USA-s on läinud sedavõrd drastiliseks, et suurtest kasumitest 1999 on jõutud suurte kahjumiteni 2000. Tehaseid pannakse aeg ajalt seisma, kuna toimub suur ületootmine. PT Cruisereid ei suudeta klientidele kuidagi tagada, ehk teisisõnu on juhtimises väga suuri puudujääke.

Seda kindlamalt kasutab olukorda ära Jürgen Schrempp, kes vahetab ühe direktori teise järel. Eelmisel nädalal sai James Holdeni asemel Chrysleri divisjoni juhiks Dieter Zetsche ning nüüd otsustatakse USA tegevuse üle Stuttgartist.

Kerkorian nõuab 1 miljardit dollarit aktsihinna langusest saadud kahju hüvitamiseks, kuna liitumisest alates on Chrysleri aktsiate väärtus selle summa võrra vähenenud. Sama summat nõuab ta ka selle eest, et kui Daimler Benz oleks Chryslerit osta soovinud, siis oleks toonased Chrysleri aktsionärid saanud 1 miljardi võrra rohkem.

Lisaks nõuab Kerkorian 6 miljardit dollarit selles eest, et Schrempp ja Daimler Benzi juhtkond valetasid Chrysleri aktsionäridele, et kaks ettevõtet liidetakse kui võrdsed, aga tegelikult toimus Saksa firma poolt lihtsalt ülevõtmine.

Hagi anti sisse Kerkorianile kuuluva investeerimisfirma Tracinda Corp. poolt Delaware´is esmaspäeval. Sellest kohtuprotsessist võib saada kogu autotööstuse ajaloo suurim.