CSL läheb väikeseeriasse
Auto kerge kaal tuleb sellest, et pruugitakse rohkesti plaste ja alumiiniumit. Automatiseeritud käigukast SMG on kuuekäiguline, kergvalitsa abil käivad käiguvahetused 80 millisekundi vältel. Vedrustust on muudetud ja rool veelgi kiiremaks tehtud (ülekanne 14,5:1 mudeli M3 15,4:1 vastu), täiustatud pidurid peatavad sõiduki sajakilomeetriselt tunnikiiruselt vaid 34 meetril. Lülitiga roolil saab stabiilsuskontrolli DSC lülitada “valmisolekusse nr 2”, mis lükkab seadme sekkumise edasi ja laseb autost kurvides tõepoolest viimase välja võtta. Asümmeetrilised rehvid Michelin Pilot Sport Cup on nimelt sellele autole kohandatud, nende mõõt on esiratastel 235/35 ZR 19 ja tagaratastel 265/30 ZR 19. Nimetamisväärne osa kavandatud seeriast on juba ette ära tellitud.