Masina ehitas Edward Montagu koos Southamptoni ülikooli tudengitega ja peatselt asub aurutehnikaime kandideerima maailma kiirema aurujõul liikuva auto tiitlile, mis viimati anti välja 1906 aastal.

Seitse ja pool meetrit pikas ja 1,7 meetrit laias autos on kaasaegsele tehnoloogiale lisatud viktoriaanlikku steampunk tunnetust. Autol on 13 000 pööret minutis arendav kahetaktiline mootor, mis annab välja 360 hobujõudu.

Suurima kiiruse saavutamiseks toodetakse vedelat gaasi põletades 3MW soojust. Auto ehitamiseks kasutati muuhulgas elektrijaama ventiile, tuletõrjeauto veepumpa ja eelpoolnimetatud teekannude kütteelemente.

Tegemist pole eriti keskkonnasõbraliku autoga — selleks et toota piisaval hulgal auru, kasutatakse masinas poole tunni jooksul üks tonn vett. Sellest hoolimata on tegemist paljulubava kontseptsiooniga.