Enne 2005. a. mudelit oli Mustang küll madalseisus. Vanast hiilgusest polnud midagi järgi jäänud ning autosid ostsid vaid entusiastid või silmaklappidega inimesed. Siis aga paisati publiku ette jõuline muskelauto, mis ei jätnud kedagi külmaks.

Mustang oli taassündinud. Sel oli täiesti uus platvorm peale veerandsajandi vanuse aluse kasutamist. Ning selle stiilitaust nihkus taas 1960ndate jõuliste isendite peale. Pealegi oli siis tegu ainukese uue vanakooli muskelautoga, mida USA pakkus. Ajaloolised konkurendid on alles nüüdseks Mustangile „järgi uuenenud“.

Nüüd on kaasaegne Challenger kohal ja kohe ka Camaro. Mustangit on aga samal ajal pildil hoitud lõputute modifikatsioonide väljalaskmise toel ning arvukate tuuningupakettide abil. Samal ajal nokitseti aga ka vargsi Mustangi enda põhjaliku uuenduse kallal.

Uuenenud Mustang võttis vanalt kõik hea ja parandas asjad, mis logisesid, teatab autotootja ise. Uus Mustang on selgelt mustangilik ning on tänu veidi ümaramatele kerejoontele eelkäijast veelgi rohkem 1960ndate klassikaliste esiisade sarnane. Uus ’Stang on aerodünaamilisem ning lõpuks ometi on see saanud odavailmelise asemel väärilise sisu. Odava interjööri asemel laiub ukse avanu ees masina vääriline salong.

Ninale on kerkinud võimsuseküür, mis peaks küll kõikidele tuunijatele kapoti all piisavat ruumivaru pakkuma. Esituled on endiselt kapotiääre alla uputatud, suunatuled on nüüd seal samas esitulede kõrval. Tiivast on koristatud raadioantenn ja samuti visuaalselt risustavad aknapesuvedeliku düüsid viidi tuuleklaasi ette kapotiserva alla peitu.

Kere on üleüldiselt volüümikam, tagumised tuled on muutunud viisnurkseteks. Tagumikku on lisandunud must difuusoriplaat, mis muudab auto tagaosa visuaalselt kergemaks ning tulede plokk on kaldu ettepoole. Vähemalt USA turu mudelitel lülituvad kolmeosalises tagatules punased suunatuled järjestikuselt, plinkides ükshaaval sisemisest välimise poole. Ning tagumine margimärk on samuti uus ja ilma võtmeauguta, sest Mustangi pagasiluuki saab nüüd avada ka salongist.

Praegune Mustang kannatab ameerika autodele omaselt väga oma odava ja klobiseva sisu tõttu. 2010. a. Mustangi interjöör on väärikas salong, kus plastmaterjalid olevat pehmed ja kõik, mis paistab alumiiniumi moodi välja seda ka on. Sisedisain on muudetud kõiges ühtsemaks. Nupud, kangid ja valitsed pole enam Fordi varuosalaost, vaid on tehtud spetsiaalselt selle mudeli nägu.

Mehaanika osas pole Mustangil aga uudiseid pakkuda. Veidi on uuendatud vaid GT mudeli V8 mootorit. Mootor on endiselt 4,6-liitrine, ent arendab nüüd 315hj. Et selle V8 möire tuppa paremini kuulda oleks, jookseb üks toru spetsiaalselt peaaegu läbi salongi ja põriseb niimoodi keset tuba.

Uuel Mustangil on uudiseks veel tõik, et ESC ehk elektrooniline stabiilsuskontroll on standardvarustuses. Kaal läheb uuenenud autodel praegustest vaid mõnekümne kilo võrra suuremaks. Challengerist ja Camarost on Mustang endiselt sadu kilosid kergem, soodsam ning nüüd on ka selle sisu konkurentidest klassi võrra soliidsem.