Kaua arvati, et BMW teeb Mini-maasturist rääkides nalja, ent nüüd on selle ametlikud pildid olemas, 2010. a. lubatakse ka tootmisküpsust.

BMW ideeautod ja seeriamudelid on valdavalt üsna sarnased, nii et midagi sellist nagu neil piltidel näha, võib ka meie tänavatel tõesti liikuma hakata. Lisaks annab ruraal-Mini kujundus aimu ka teiste tulevaste Minide ilmest.

Clubmanist on Crossman veidi kõrgem ja laiem ning sel on viis ust. Parem tagumine küljeuks avaneb tavapäraselt, vasakpoolne, meie tingimustes juhi taga istuva kaassõitja oma aga futuristlikult või võikebussilikult taha küljele. Ning Clubmani kahe tagaluugi asemel on nüüd üks suur uks. Palju sellest luugindusest seeriamudelile jõuab, on veel kahtlane.

Täpseid detaile pole auto kohta veel teada, ent kindlasti on sel nelikvedu, 1,6-liitrine neljasilindriline turbomootor ja BMW Efficient Dynamic käsitlus, mh. ka start-stop süsteem. Ning ideeautol on keskkonsoolis läbipaisteb gloobus! Karta on, et Crossman asfaldilt reaalsuses eriti kõrvale ei keera, kuigi kõrgem kliirens ja ruumikam salong lubavad ka koledal teel kenasti hakkama saada. Peamiselt on tegu linnadžunglitesse mõeldud ruumikama Miniga.